2013-01-12

Härliga mjuka låtar som jag faller för direkt

Jag lyssnar inte särskilt mycket på radio, men på något vänster hittar jag ändå en del för mig nya favoriter, genom kompisar, barn, eller bara av en slump på nätet eller radio. Här är en för mig ny bekantskap - Lady Antebellum, Just a kiss:


Den här sången hörde jag på radio, och när jag såg videon på Youtube, blev jag förälskad. En vacker sång, med vacker text och dessutom en söt video. Jag var fast. Jag blev därför glad när jag hittade fler låtar med dem som jag också tyckte om, som den här:


I need you know, heter låten, och fast texten kan tyckas som en gammal klyscha, så gillar jag dess inre känsla...
En av deras låtar, där det var texten som fångade mig, var den tredje jag valt ut här, och därför också valt klippet med lyrics - Never alone. Skön att lyssna på i mörkret innan man ska somna...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar